63 мала произвођача у конкуренцији за бренд “Укуси мога краја”
Стратешки правац компаније Меркатор-С, кроз снажна партнерства са домаћим произвођачима из свих крајева Србије, потврђен је изузетно успешним конкурсом “Укуси о којима ће се причати”, на који су се, са нових 96 производа, пријавила 63 мала произвођача из Србије. Сви који буду испунили стандарде производње који примарно захтевају да њихови традиционални производи буду од сировине 100% из Србије, постаће део бренда Укуси мога краја и наћи се на полицама 340 продавница ИДЕА, Рода и Меркатор.
“Јако смо задовољни одзивом домаћих произвођача, који су нам понудили најразноврсније производе који се стварају широм Србије. Чврсто смо решени да се све оно најбоље што је произвођач сачувао у аутентичном, уникатном производу, нађе у нашим продавницама. Заједно ћемо чувати и јачати оно што је највредније, а то су укуси српске традиције”, нагласила је Љиљана Зековић, директорка Сектора за развој трговачке робне марке у компанији Меркатор-С и додала да су “Укуси мога краја” као најпродаванији бренд компаније фантастично место за развој и сигурну будућност малог српског произвођача.
Истовремено, 340 продавница ИДЕА, Рода и Меркатор, по целој Србији омогућавају да потрошач добије за свој новац најбоље и најквалитетније производе са нашег поднебља.
Илустрација: 340 продавница ИДЕА, Рода и Меркатор, по целој Србији омогућавају да потрошач добије најбоље производе са нашег поднебља
У 2022. години комплетан асортиман УМК робне марке, према свим пословним показатељима, омиљен је купцима из свих делова Србије. Они су у прошлој години купили чак 23 милиона производа који су настали у домаћим производним погонима.
“Укуси мога краја”, бренд који чини неколико стотина традиционалних српских производа, забележио је раст промета од чак 26,45% у овој години.
Компанија Меркатор-С остварује 97% промета од робе из Србије, или од фирми које су домаћи дистрибутери. Са полица ИДЕА продавница, Рода маркета и Меркатор хипермаркета, у 2022. години продато је 76% поврћа узгајаног на српским њивама.
За последњих 12 месеци, купци су пазарили и 11 милиона килограма 100% домаћег меса, са фарми из целе земље. Меркатор-С је са домаћег тржишта пласирао својим купцима 19,4 милиона литара домаћег млека, 7,17 милиона килограма брашна и више од осам милиона литара уља.
Компанија Меркатор-С покренуће пројекат Академије за мале произвођаче који је намењен свим малим домаћим произвођачима који су учествовали у конкурсу за УМК бренд, са идејом подршке развоја њиховог пословања.
Извор: https://www.novosti.rs/c/ekonomija/vesti/1261770/vise-60-malih-proizvodjaca-gotovo-stotinu-proizvoda-konkurisalo-brend-ukusi-moga-kraja