Image Alt

Кромпир више није само кромпир

Кромпир више није само кромпир

Leon van den Ord: „Данас је продаја 5-килограмске вреће кромпира потрошачима исто што и продаја пакета разочарања“

Времена када су породице куповале 25-килограмске вреће кромпира директно од пољопривредника и свакодневно га припремале за јело су одавно прошла. Данас се кромпир продаје у различитим бојама, величинама и све мањим паковањима. Ову промену је препознала холандска компанија Jac van den Oord, која настоји да додатно развије овај тренд. О томе говори Leon van den Ord, заједно са својим оцем Жаком и братом Јеруном.

Од масовне потрошње до специјализованих производа

– У послу са кромпиром сам више од 35 година и могу да кажем да су се догодиле две велике промене. Прва је смањење потрошње по глави становника, а друга је промена навика у припреми јела. Данас људи ређе једу кромпир и више експериментишу са различитим начинима кувања. Ове промене у потрошачким навикама захтевају другачији приступ у производњи и продаји – објашњава Леон.

Раније су велике количине кромпира завршавале у супермаркетима и ресторанским кухињама. Данас је све више купаца који траже специјалне сорте, као и оне који желе кромпир спреман за брзу припрему.

Фокус на квалитет и иновације

Један од начина да се одговори на ове промене је прецизније сегментирање производа. Компанија Jac van den Oord уводи нове сорте, мање пакете и иновативна решења која омогућавају лакшу припрему.

– Покушавамо да понудимо нешто другачије од онога што је традиционално било на тржишту. Све више купаца жели практичне производе – као што су већ припремљене порције, специјално паковање или кромпир погодан за одређене начине припреме, попут печења или пржења. То је тренд који не можемо игнорисати – истиче Леон.

Будућност индустрије: Мање паковање, више избора

Очекује се да ће се потрошачке навике и даље мењати. Велике вреће кромпира све мање имају место у модерним кухињама, а све више се тражи квалитетан и разноврстан избор.

– Пре петнаест година, ако бисмо понудили купцима мале врећице кромпира, нико не би био заинтересован. Данас је ситуација другачија – тржиште захтева прилагођавање. Ако се не прилагодите, ризикујете да изгубите потрошаче – закључује Leon van den Ord

Извор: Фреш плаза

 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit sed.

Follow us on
en_USEnglish